Az külső vagy belső térbe helyezett termékvizualizáció egy olyan grafikai technika, amely során egy adott terméket a valós környezetében, például egy lakásban vagy irodában jeleníthetünk meg. Ennek a módszernek a célja, hogy a potenciális vásárlók számára élethűen mutassa be, hogy a termék hogyan illeszkedik és milyen jól mutat egy adott térben. Ez segíthet az embereknek elképzelni, hogyan használhatják a terméket a saját környezetükben, és ösztönözheti a vásárlási döntésüket.
A közeli termékképek olyan fényképek vagy vizualizációk, amelyek a terméket nagyon közelről és részletesen mutatják be. Ez a vizualizációs stílus a termék részleteinek és textúrájának kiemelésére, valamint a vásárlók számára a termék minőségének és tulajdonságainak bemutatására összpontosít.
A háttér nélküli termék vizualizáció egy olyan megoldás, amely során egy terméket izoláltan jeleníthetünk meg anélkül, hogy bármilyen háttér vagy környezet látható lenne mögötte. Ennek az eljárásnak a célja az, hogy a termék önmagában és részletesen látható legyen, anélkül, hogy más tényezők elvonhatnák róla a figyelmet. A háttér nélküli termék vizualizáció széles körben használják a marketingben, az online kereskedelemben és a termékek bemutatásában.
A termék funkcionális bemutatása olyan folyamat, amely során egy termék működését, használatát és funkcionalitását mutatja be a vásárlók vagy felhasználók számára. Ez a fajta vizualizáció arra összpontosít, hogy a potenciális vásárlók megtudják, hogyan működik és milyen előnyöket nyújt a termék a mindennapi életben vagy az adott alkalmazásban.
Ha egy terméket szeretnénk a látványtervezés során termékvizualizációs célból felhasználni, akkor először a termék 3D-s modelljét kell megrajzolni. A termékvizualizációhoz a modelleket mindig méretarányosan, részletgazdagon készítjük el, a felületek kialakításához pedig speciális fizikán alapuló anyagokat és nagy felbontású textúrákat használunk.
Olyan esetekben, ahol nagyon bonyolult és időigényes a termék megrajzolása (például organikus formák esetében), lehetőség van a termékek pontos másának elkészítésére szkenner használatával is.
A termékeket nem csak belső terekben tudjuk szemléletesen megmutatni. A terméket elhelyezhetjük külső terekben, kertekben, vagy egy erdős fás területen is. Az általunk használt technológia és a High End szuperszámítógépekből álló renderfarm a hatalmas számolókapacitásával lehetővé teszi a külső növényekkel borított látványos megjelenítést
A 3D tárgy modellezés olyan folyamat, amely során valósághű, részletes digitális háromdimenziós objektumokat hozunk létre. Ezek a modellek lehetnek tárgyak, gépek, bútorok, épületek, eszközök, vagy bármilyen más fizikai tárgy digitális másolata. A modellezést követően a modellt anyagokkal, textúrákkal, és különböző felülettel látjuk el.
Az Interaktív funkcionális látványterv egy olyan látványos bemutatási módszer, amely lehetővé teszi a leendő ügyfeleknek, hogy egy adott weboldal felületén a terméket részletesen és interaktívan vizsgálják meg. Ez a módszer segít az ügyfeleknek megérteni, kipróbálni a terméket, valamint vásárlásra ösztönözni a leendő vásárlókat.
Az animációk rendkívül hatékony marketing eszközök. Segíthetnek a potenciális vásárlóknak abban, hogy jobban megértsék a terek és termékek funkcióit és előnyeit. Ezenkívül segíthetnek a marketing szakembereknek a termék sikeres promóciójában és értékesítésében.
Rendelkezel 3D látványtervezői, modellezési és textúrázási tapasztalattal? Szívesen kipróbálnád magad egy innováció iránt elkötelezett cégnél?
Dinamikusan fejlődő csapatunkba folyamatosan keresünk 3D kreatív látványtervezőket.
Ha megbízható, motivált és maximalista beállítottságú vagy, aki egyedül és csapatban is kiválóan dolgozik, valamint megfelelsz a lenti elvárásoknak, várjuk a jelentkezésed!
Építészeti, belsőépítészeti, lakberendezési ismeretek
Matte painting ismeret
Unreal engine ismerete
Szakmai angol vagy német nyelvtudás
Barátságos, minőségi munkát végző, segítőkész csapat
Jól felszerelt, ajkai iroda
Ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, ne habozz! Küldd el önéletrajzodat és részletes, több tervet is tartalmazó portfóliódat az űrlapon keresztül.
Amennyiben a portfoliód és önéletrajzod meggyőz minket, egy próbamunkára – esetleg fizetett próbahétre – kérünk téged.
Ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, ne habozz! Küldd el önéletrajzodat és részletes, több tervet is tartalmazó portfóliódat az űrlapon keresztül.